CurrentWerkt is een jonge uitzendorganisatie dat zich richt op een doelgroep die een afstand tot de arbeidsmarkt heeft, zoals ex-gedetineerden. Doordat de instanties waar zij als organisatie mee te maken hebben zich in een veranderend landschap bevinden, moet CurrentWerkt meebewegen. Er gebeurt veel in de wereld van CurrentWerkt, maar constante professionalisering is het allerbelangrijkste. Daarom zijn de krachtpatsers van FORZE hun duurzame partner in crime.
Het maken van analyses, creëren van een branding strategie en het doorvoeren van deze strategie in de content marketing. Dit hebben wij gedaan in voor de webteksten van de website, ook voor het andere label CurrentStart, maar ook beheert FORZE de social media van CurrentWerkt. Hierbij is het overkoepelende doel de naamsbekendheid vergroten en waardevolle leads generen in de vorm van opdrachtgevers.
Naast de strategische opdrachten, pakken we ook toffe design klussen op voor CurrentWerkt. Huisstijldragers in de vorm van e-mailhandtekeningen tot brochures. Onze krachtpatser heeft zelfs een uniek design aangeleverd voor een 50 meter lang hekzeil. Go big or go home, toch?
- Krachtige brand strategie
- Geoptimaliseerde website
- Organische groei van de social community met 400%
- Aantal reacties op de social posts gestegen met
272%
- Samenwerkingen met ketenpartners gestegen met
100%
- Succesvol geplaatste kandidaten gestegen met 44%
“Afgelopen periode veel samen gebouwd aan onze branding, jullie waren van dag 1 gelijk aan boord een begrepen onze uitdagingen. Verder zijn jullie erg pro actief en dat heb ik gezien mijn drukke agenda dan ook echt nodig. Creatief, scherp en out of the box denken zijn de eerste woorden die bij mij opkomen. Ik kijk uit naar nog meer samenwerking!”
- Hilal Makhoukhi, directeur
Keywords: Branding, corporate branding, design, content marketing, huisstijldragers, social media beheer